loading...
یک دنیا دیدنی
banooyeh irany بازدید : 1 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (1)

سوالی که ذهن منو سرویس کرده اینه که جداً شمالیا تعطیلات کجا میرن ؟

****************

 

مثل این شوفر اتوبوسا یه فلاسک چایی گذاشتم پایین میز کامپیوتر همینطور که نگام به مانیتوره خم میشم میارمش بالا … انگار قراره ماشین از جلو بیاد !

*****************

پشه ها قبل از اینکه لامپ اختراع بشه دور چی جمع میشدن؟ خب برن همونجا
 

*****************

یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده ، بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد !
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو …
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو ؟؟؟

********************

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rzb_test در تاریخ 1392/06/28 و 2:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
لیطیفه های خنده داری بود بازم بزارید
با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام . امید وارم لحظات خوشی رو در این وب داشته باشید.... من رو با اسم یک دنیا دیدنی لینک کنین و بعد خبرم کنین که لینکتون کنم. نظر های تبلیغی حذف خواهد شد... باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 96