loading...
یک دنیا دیدنی
banooyeh irany بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

از تفریحات سالم ما این بود که بعد از اینکه با آهنربا آشنا شدیم به زور میخواستیم قطبهای همنام آهنربا رو به هم بچسبونیم اما نمیشد …
البته من که هنوز قانع نشدم و کماکان به تلاش خودم ادامه میدم !

**************

*به ادامه برین *

“پیرینتر” چیست ؟
به دکمه “Enter” کیبورد که پیر و فرسوده شده است اصطلاحا “پیرینتر” گفته می شود …

 

******************


از تفریحات سالم ما این بود که بعد از اینکه با آهنربا آشنا شدیم به زور میخواستیم قطبهای همنام آهنربا رو به هم بچسبونیم اما نمیشد …
البته من که هنوز قانع نشدم و کماکان به تلاش خودم ادامه میدم !

****************


اینکه میگن از یه زاویه دیگه به مشکلات نگاه کنید دقیقا چه زاویه ای رو میگن ؟
آخه من با هر زاویه ای نگاه میکنم بازم کولرمون خاموشه لامصب !

****************


وسایل لازم برای مسافرت رفتن
دخترا : کیف لوازم آرایش ، مانتو ، شال به میزان لازم ، سشوار ، بابلیس ، انواع بدلیجات ، لباس راحتی ، خمیر دندان و مسواک ، باد بزن و جوراب در رنگهای شاد و نیمه شاد و …
پسرا : یه شلوارک با یه قلیون و دیگر هیچ !!!

**************


دختره همسایمون ۱۳سالشه بابا و مامانش رفتن شمال ، امشب جشن گرفته منم دعوت کرده اونوقت من شبایی که خونه تنهام همه لامپارو روشن میزارم ، صدا تلویزیونم زیاد میکنم ، با خودم بلند بلند حرف میزنم میخندم که ینی چند نفر تو خونن که یِوقت دزد نیاد !

***************


به بعضیا هم باید بگی : سر راهت خفه خون هم بگیر …

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام . امید وارم لحظات خوشی رو در این وب داشته باشید.... من رو با اسم یک دنیا دیدنی لینک کنین و بعد خبرم کنین که لینکتون کنم. نظر های تبلیغی حذف خواهد شد... باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 95